Min dag + shopping.

Hejsan! Kan berätta lite om min dag, onsdagen den 23 April. Vaknade runt halv 7, gjorde mej iordning + käkade frukost. Vi skjutsade ut vovven till Terese, åkte därfrån runt 8. Kom fram till Scandinavien strax innan 10, och bänkade oss på rad 10. Kollade förs uppvärmninsgklassen, sen gick vi lite på mässan. Se nedan vad jag köpte.
Åt lite luch såg sen inter. 140cm hoppningarna, 3 st svenskar i toppen. Gick lite mer på mässan. Avslutade med körning. Missade hela junior-kvalet. Åhnej!



image279

Till vänster - Helskodda brun/rosa ridbyxor från Carat, 250kr (ord. 500kr)
Till höger - Helskodda blå/mulvad ridbyxor från Back to back, 700kr.
I mitten - Boxskylt  svart m. silver text från funplate, 200kr

Köpte presenter till Hanna också, kan inte visa här, risk att hon läser.
Men det blev 2 st söta grejjer:)

Nu ska jag sova, ni får ha det bra!
Imorgon är det studiedag = ledig.
SKÖNT!

/Fanny

Kommentarer
Postat av: Lexie

tack så mycket :) ja det finns inget härligare än havet!

2008-04-24 @ 11:52:22
URL: http://musicofc.blogg.se
Postat av: Jennie

oj, vad svårt .. gillar ju allihopa. Men om jag måste välja en blir det nog nummer tre :)

2008-04-24 @ 12:21:56
URL: http://ang3l.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0