IDAG..

Halleu på er alla!  Kom hem från Maja vid ett. Vi kollade lite detaljer kring shopping-weekenden
och nördade i massa ELLE-tidningar, som alltid. Sedan dess har jag segat framför teven, sändingar
från Gbg horseshow i tre timmar. Världscup-finalen, måste ses. Fina rundor för svenskarna. Men ingen
pall-plats, tyvärr! Nu ska jag åka till min undebara och förhoppningsvis ta en lite sväng i skogen.
Guud vad jag länktar till shoppingen nu. Ska aldrig ha shop-stop igen. Aldrig aldrig!

Här har ni förresten en bild jag knäppte på uppvärmings-hoppningen i Onsdags.
Världscup vinnaren Meredith Micaels Beerbaum & Shutterfly.

image295

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Shop-stop är inge kul :P

2008-04-27 @ 19:04:55
URL: http://glooria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0