Fredag morgon

Godmorning folks! Fredag idag, helskönt! Igår hade jag besöks rekord: 65 unika hittade hit. Jättekul! Idag är det exakt 2 veckor kvar till Göteborg. Usch vad jag länktar... Lite affärer jag ska besöka:


Rut m. fl
Götgatan 13

Sisters
Götgatan 14

Twilfit
Postgatan 26-32

Åhlens city
Östra hamngatan 18

Solo
Kungsgatan 58

Monki
kompassen

Best of basic
magasingatan 22

Foji
kungshamn 22

Miss Raggtime (2:a hand)
magasingatan 15

Björn Borg
arkaden

Zara
arkaden

Topshop
arkaden

Raglady
arkaden

Mango
arkaden

Benetton/sisley
arkaden

D.O
arkaden

Något som ni tycker jag ska lägga till? (förutom dom vanliga: gina, H&M osv)


Nu ska jag till skolan,

image264


Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hoppas du sovit gott och får en jätte bra dag :)
Kram

2008-04-25 @ 08:29:51
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0