Favorit-bloggar

Hej bloggen och alla läsare! Tänkte att jag kunde ju faktisk tipsa om mina favorit-bloggar, som jag troget läser, dag ut och dag in. Allt endast för att ni inte ska gå miste om läsvärda bloggar(A)




image291

www.stinalee.blogg.se
- Glad och trevligt tjej. Har bra åsikter om det mesta.

www.kenzas.se
- Kul att läsa om hennes shopping och modellandet.

www.kissie.blogg.se
-Utnyttjar uttrandefriheten till högsta grad.

www.elinkan.blogg.se
- Har alltid snygga outfit-bilder + cool personlighet.

www.kanal5.se/stylebykling
-Elin är verkligen i "modesvängen" och har ett spännande liv som jag gärna läser om!

www.blondinbella.se
- Är en målmedveten tjej som även har politiska åsikter, läsvärt!



Där hade nu några av mina favoriter, hoppas ni gillar dom lika mycket som jag!
Skriv gärna här vad ni tycker om dom, alltid kul att höra:)

Jo, jag kom på en sak. Tänkte vi bloggare kunde sammarbeta, för att få en bredare läsar-nivå. Jag lägger till dej vid mina länkar på headern så lägger du till mej, Mmkay? Skriv här ifall ni vill, så fixar vi det!


image290



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0