Elle-tee beställd

Halluw igen hörrni!
Nu ska jag bänka mej framför kvällens teve. Är någon film med Julia Roberts & Brad Pitt ikväll. Ska nog kika lite på den. Förresten, har beställt Elle-tee´n som är specialdesignad av H&M designer. Tyckte att dom halvlånga, löstsittande, topparna var riktigt söta! Efter en stunds tänkande så bestämmde jag mej för den rosa. Passar perfelk till mina svarta tights och med ett smalt, dubbelvirat skärp i midjan. Eller vad tror ni? Här är undebara:

image292

Hoppas ni får en skön kväll! Nu ska jag ta en skål med Mango-glassen som jag inhandlade på ICA´n.
Jag Bloggar som vanligt i morgon bitti. Får väl se om jag har någor intressant att säga:p


image290


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0